Gulcin Kocak
Az AsstrA-Associated Traffic AG folyamatosan kutatja az új és olykor nem szokványos módokat az ügyfelek jobb kiszolgálása és az üzletmenet javítása érdekében. Példa erre a vállalatcsoport újonnan alakult Globális Konténerellátási Osztálya.
Ebben az interjúban Gulcin Kocak, az AsstrA Business Accelerator projektmenedzsere betekintést nyújt az új részleg munkájába.
Mi a Globális Konténerellátási Osztály célkitűzése?
Ennek a divíziónak az a célja, hogy vállalatunk megfeleljen az ügyfelek igényeinek olyan esetekben, amikor a hajózási társaságok ezt nem tudják megtenni, például amikor nem állnak rendelkezésükre megfelelő eszközök. Egyszerre szeretnénk megoldásokat kínálni értékesítési és operatív munkatársainknak, valamint ügyfeleinknek.
Vannak esetek, amikor a hajózási társaságok adott időpontban nem tudnak konténereket biztosítani bizonyos helyeken. Ilyen forgatókönyv esetén be tudunk lépni a folyamatba és más forrásból kereshetünk konténereket, amelyek így a megfelelő helyen lesznek a megfelelő időben, ezáltal ügyfeleink késedelem vagy extra várakozási idő nélkül szállíthatják rakományukat.
Ügyfeleink ilyen módon történő segítésén túl a konténerkereskedés másik célja, hogy plusz bevételt generáljon a cég számára. Olyan helyekről vásárolunk konténereket, ahol azok olcsóbbak, és ott adjuk el, ahol drágábbak.
Miért érdekelné az ügyfeleket ez a szolgáltatás a hajózási társaságokkal való közvetlen tárgyalással szemben?
Ha az ügyfelek spórolni szeretnének az állás és visszatartási díjakon, akkor hozzánk fordulva hosszabb díjmentes tárolási időt kapnak, mintha a hajózási társaság tulajdonában lévő konténereket használnák. Valamint nagyobb rugalmassággal tudunk kedvező feltételeket kínálni, hiszen miénk az eszköz.
Ügyfeleink a fuvarozási költségeken is spórolhatnak, mert mi a berakodási helyhez közelebb tudjuk szállítani a konténereket.
Végül, az ügyfeleknek speciális konténerekre lehet szükségük bizonyos kereskedelmi útvonalakon, amelyekhez a hajózási társaságok csak szabványos konténereket tudnának biztosítani.
Milyen előnyökkel jár az ügyfelek számára, ha az AsstrA-val dolgoznak?
Fő előnyünk a közvetlen, világos információadás és a megfelelő megoldások gyors megtalálása. A konténerek készen fognak állni, amikor szükség van rájuk, és az ügyfeleknek nem kell ezekre várniuk. Ez végső soron több értékesítéshez, nagyobb eladott készlethez vezet.
Mit vár el az AsstrA-n belüli kollégáitól, amikor ilyen típusú projekteken dolgoznak?
Elvárjuk értékesítési és üzemeltetési területen dolgozó munkatársainktól, hogy piacismeretük és az ügyfelektől hallottak alapján tájékoztassanak minket, ha lehetőség adódik konténerek kereskedelmére vagy bérlésére. A magas árak, az eszközök hiánya és a rövid ingyenes tárolási időszakok mind esélyt jelentenek arra, hogy beszálljunk, és jobban intézzük a dolgokat.
Author: Anastasiya Onoshko.