Az AsstrA vállalatcsoport büszke arra, hogy több mint 10 000 szállító partnerrel dolgozik együtt. 2019 folyamán az AsstrA 161 000 szállítási megrendelést teljesített, több mint 600-at minden egyes munkanapon. 25 évnyi nemzetközi fuvarszervezési tevékenység és elismert ügyfelekkel való együttműködés után is, a fuvarozó vállalatokkal való szoros kapcsolatok folyamatos fenntartása és kiépítése maradt az AsstrA legfontosabb prioritása.
A társaság minden évben egyre több ügyfelet szolgál ki, és szállítási szolgáltatásai iránt a kereslet folyamatosan növekszik. A vállalatcsoporttal dolgozó beszállítók számos előnnyel számolhatnak.
Nagy múltú sikeresség
Az AsstrA-Associated Traffic AG svájci vállalatcsoport 25 éve működik a szállítási szolgáltatások piacán. Az AsstrA széles körű iparági tapasztalatainak és a világ legnagyobb, különböző szektorokban tevékenykedő vállalataival kialakított kapcsolatainak köszönhetően a fuvarozó partnerek számíthatnak rá, hogy folyamatosan kapnak napi megrendeléseket a szezonális ingadozásoktól függetlenül.
Globális útvonal lefedettség
Az AsstrA csapata hosszú és rövid utakat szolgál ki az EU, a FÁK, Ázsia és az USA között. A vállalat széles képviselői hálózattal rendelkezik, és a fuvarozó alvállalkozók saját üzleti céljaiknak megfelelően választják ki az útvonalakat.
Oda-vissza utak tervezése
A folyamatos visszatérő rakományáramlásnak köszönhetően az AsstrA-val együttműködő fuvarozók elkerülik az „üres járatokat”. A hatékony útvonaltervezési és szállításrendelési folyamatok segítik a fuvarozókat abban, hogy minden útjuk nyereséges legyen.
Készpénz nélküli tankolás
Fuvarozó partnereink az üzemanyagért és a kenőanyagokért speciális, előre fizetett intelligens kártyák (prepaid smart cards) segítségével fizethetnek. Egy erre szolgáló elektronikus rendszer számolja el az üzemanyag-feltöltéseket, és részletes jelentést készít az üzemanyag-feltöltés helyéről és idejéről, az üzemanyag típusáról és mennyiségéről, valamint az üzemeltetési költségekről.
Úthasználati díj elszámolása
A speciális kártyáknak köszönhetően a fuvarozók készpénz-mentesen fizetnek a fizetős utak, hidak és alagutak használatáért. Ez biztosítja a szállítási költségek gyors kezelését és elemzését.
ÁFA-visszatérítések
A vállalatcsoport, partnerekkel együttműködve, visszatéríti az áfát a beszállítóknak az Európai Unióban vásárolt üzemanyagok után.
Komp szolgáltatások
Az AsstrA olyan, kizárólag a fuvarozó partnerek számára rendelkezésre álló, házon belüli kompfoglalási szolgáltatást kínál, amellyel időt és pénzt takaríthatnak meg.
ROLA szolgáltatás
Az AsstrA olyan Rollende Landstraße (ROLA) szolgáltatásokat nyújt, amelyek támogatják a rakománnyal feltöltött közúti járművek vasúti szállítását. Az intermodális szállítás ezen formája lehetővé teszi a járművezetők számára, hogy bizonyos útvonalakon speciálisan tervezett kocsikban pihenjenek.
Fuvarozói felelősségbiztosítás
A fuvarozó partnerek segítséget kapnak a fuvarozói felelősségbiztosításhoz (CMR) kapcsolódó formaságokhoz.
Időben történő fizetés
A fizetési feltételeket minden szállítási szolgáltatás esetében mindig tiszteletben tartjuk. A fuvarozók számláinak kifizetése az eredeti dokumentumok kézhezvételétől számított 45 napon belül garantáltan megtörténik.
Egyszerűsített vámeljárások
A fuvarozók az AsstrA 8 házon belüli vámügynökségének segítségével mennek keresztül a vámkezelésén Németországban, Lengyelországban, Fehéroroszországban, Oroszországban és Litvániában. A nyújtott szolgáltatások magukban foglalják az EU-ban és Svájcban érvényes T1-es árutovábbítási nyilatkozat kiállítását határátlépéskor a lengyel Koroschin, Bobrovniki és Kuznica határátkelőhelyeken, valamint a litván határátkelőknél Medininkaiban, Lavorishskesben és Raigardasban.
Az AsstrA vámügynökségei a TIR-igazolványok elektronikus másolatait az NCTS rendszerben is regisztrálják Németországban és Lengyelországban. A további szolgáltatások magukban foglalják a vámunió területére közúton behozott árukkal kapcsolatos elektronikus előzetes tájékoztatási (EPI) értesítések regisztrálását, valamint az Oroszországba irányuló importhoz szükséges PI és garanciatanúsítványok előzetes bejelentését. A vámalakiságokkal és a vámkezeléssel kapcsolatos konzultációs lehetőség is rendelkezésre áll.
Nonstop elérhetőség
Az AsstrA szakértői a nap 24 órájában, a hét minden napján elérhetőek, hogy az áruk szállításával kapcsolatos összes kérdést azonnal megoldják.
Szállítói portál
Fuvarozó partnereink az AsstrA saját internetes portálját használják, hogy kizárólagos hozzáférést kapjanak olyan szállítási megrendelésekhez, amelyek más webhelyeken vagy fuvarbörzéken nem érhetőek el. Valamennyi AsstrA részleg fuvarjai elérhetőek itt, a világ minden tájáról, ahol a vállalat tevékenységet végez.
Tendereken való részvétel
Az AsstrA rendszeresen ír ki tendereket a fuvarozók között. Az ezeken való részvétellel a fuvarozók hosszú távú munkakapcsolatokat építhetnek ki az AsstrA-val, rendszeres szállítási megrendelésekhez való hozzáféréssel és a vállalat hűségprogramjával.
AsstrA Track & Trace Visibility
Ez a megoldás lehetővé teszi a szállítások folyamatos ellenőrzését. Felgyorsítja a fuvarozók, a szállítmányozók és az ügyfelek közötti kommunikációt, és segíti a logisztikai lánc minden résztvevőjét a leghatékonyabban működni. A Track & Trace Visibility segítségével a megrendelések teljesítése átlátható, az állásidők és a késések sokkal gyorsabban megoldhatók. Az optimalizált szállítási termelékenység és a raktár segít a forgalom növelésében.
Vitali Eremenco
„A fuvarozókkal végzett munkánk jelentős részét képezi mindennapi tevékenységünknek, Mindent megteszünk tehát annak érdekében, hogy ezek a kapcsolatok erősek maradjanak. Garantáljuk logisztikai munkafolyamataink átláthatóságát. Személyesen találkozunk beszállítóinkkal, és átfogó szolgáltatásokat nyújtunk, hogy a velünk való munka egyszerű, biztonságos és nyereséges legyen” – foglalja össze Vitali Eremenco, az AsstrA közúti árufuvarozásért felelős operatív igazgatóhelyettese.