Bevezetéseink alkalmával megtapasztaltuk, hogy mik azok a tényezők, amelyekkel jelentősen növelhető a telephely biztonsága. Az alábbi hét pontban bemutatjuk azokat a megoldásokat, amelyekkel biztonságosabbá és átláthatóbbá válhat a telephelyi működés, és nem is kell hozzá más, csak egy online időkapu alkalmazás:
Beléptetéskor kérd el a rendszámot!
Digitalizációval könnyen elérhető a telephelyek védelme. Egy olyan egyszerű funkció, mint a rendszám ellenőrzés átláthatóbbá tudja tenni az érkező járművek sorát. Elfelejtődhet az Excel tábla vagy a kis füzet, ahol egyesével kell keresgélni az épp megérkezett szállítmány adatait. A beléptetés funkció jóval könnyebb és kevésbé időigényes lesz, emellett pedig a belépési jogosultság is számontartható. Így csak az a jármű léphet be a telephelyre, amelyiknek valóban ott van dolga.
Szabályozd az érkezőket
Alapvetően fontos, hogy az érkező sofőrök tudják, mihez tartsák magukat, amikor a telephelyre érkeznek. A COVID-19 megjelenésével megsokszorozódott a tájékoztatás fontossága. Szinte minden telephelyen változott a protokoll, és a járványügyi szigorításokkal pillanatról pillanatra folyamatosan változik. Egy online rendszerben egyszerűen átadhatók ezek az információk, akár email értesítéssel, akár időkapu foglaláshoz kötött elfogadással.
Miért álltál meg itt?
Hatalmas telephelyeken, ahol nagy az árumozgás, ezt sokszor használják ki a fuvarozók és olyan helyeken állnak meg pihenni vagy várakozni, ahol a szabályoknak megfelelően nem lenne szabad. Erre szolgál megoldásul az útvonalkártya, amelyet belépéskor kap meg a sofőr. Amellett, hogy végigkíséri a telephelyen belüli folyamatot, a biztonsági szolgálat a kártya megtekintésekor el tudja dönteni, hogy tartózkodhat-e a kamion az adott helyen vagy sem. Ezzel a telephelyen belüli rendfenntartás válik elérhetővé.