Az AsstrA, az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásként, előzetesen elektronikus információkat küld a vámhatóságoknak az eurázsiai vámunióba közúton behozott árukról.
Az EPI központ szolgáltatásainak használata:
A rakományok berakodása után a sofőr regisztrálja magát az AsstrA egyik vámügynökségén, melyek Magdeburgban, Koroszczynban, Kuznicában és Bialystokban találhatóak. Munkatársaink elküldik a szükséges szállítási dokumentumokat az EPI központnak, és értesítik a sofőrt az EPI számlájának számáról (EPI-NO). Az EPI-szolgáltatásokért a fizetés a szolgáltatás nyújtásakor történik, és nem igényel külön szerződést.
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
-
1. Rövidebb vámkezelési idő és gyorsabb áthaladás az ellenőrző pontokon, melyek segítségével csökken a rakomány szállítási ideje.
2. Az automatizált folyamatnak köszönhetően rövidebb a munkafolyamat. Az elektronikus dokumentum kezelés segít elkerülni a papírmunka hibáit.
3. Kevesebb emberi hiba lép fel a vámtranzit engedélyekkel kapcsolatban, mivel az egyedi szállítási szám elegendő az engedély megszerzéséhez.
-
Az EPI szolgáltatással kapcsolatos további részletekért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő elérhetőségeken:
Bialystok: bialystok@asstra.pl +48 85 663 17 64
Koroszczyn: koroszczyn@asstra.pl +48 83 375 22 78, +375 29 184 78 73
Kuznica: kuznica@asstra.pl +48 85 722 47 37, +375 29 184 79 03