Vezető nemzetközi logisztikai szolgáltatóként az AsstrA lépést tart az idővel, és aktívan alkalmaz innovatív technológiákat az ügyfelek legjobb kiszolgálása érdekében. Az egyik ilyen innovatív megoldás az elektronikus adatcsere, az edi. Az edi hatékony eszköz az üzleti partnerek közötti adatcserére. Fő célja a logisztikai és adminisztratív folyamatok költségeinek csökkentése és az emberi hibák minimalizálása. Az edi szabványosítja a dokumentációt - számlákat, szállítási értesítéseket, megrendeléseket stb. -, hogy megkönnyítse az üzletvitelt, ezért népszerű a világ minden táján.
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
-
• a partnereknek nem kell dönteniük a fájlok átvitelének módjáról (például faxon, telefonon vagy e-mailben), ezért időt és erőforrásokat takaríthatnak meg.
• 80% -kal gyorsabb a dokumentumok feldolgozási ideje.
• az edi szinte teljesen megszünteti a kézi adatbevitel szükségességét, és így kiküszöböli az emberi hibákat.
• az edi garantálja, hogy a dokumentumok időben megérkeznek a szállítóhoz. Elektronikus rendszer használatakor a fontos fájlok nem vesznek el, mint általában a klasszikus dokumentumfolyamatokban.
• csökkentett vállalati költségek és források. Az edi-hez nincs szükség speciális irodai felszerelésre (például faxra) vagy fogyóeszközökre (papír, irodaszerek), valamint csökkenti a személyzet dokumentációra fordított idejét.
-
Az edi egy univerzális rendszer. Lehetővé teszi a logisztikai operátorok számára az adatcserét a gyártókkal, forgalmazókkal, kiskereskedőkkel és ügyfelekkel.
A rendszer lehetővé teszi többféle elektronikus üzenet küldését. Például:
• IFCSUM - értékelés megrendelése;
• IFTMIN - kézbesítési utasítások;
• IFTSTA - megerősítés és státuszok;
• SZÁMLA
Az edi a megrendelések elfogadásával és teljesítésével, valamint a legfontosabb szállítási eseményekkel, (például berakodás, vámkezelés, stb.) Kapcsolatos információkat tükröz.
Ugyanakkor a feleknek nem kell minden típusú üzenetet bevezetniük - elegendő megegyezniük abban, hogy mely üzeneteket fogják használni. Az ilyen „szelektivitás” gyorsabb adatfeldolgozást tesz lehetővé és minimalizálja az veszteségeket.
-
1. Az AsstrA megkapja a megrendelést.
2. A megrendelést az edi megerősíti.
3. A megrendelés továbbításra kerül a megfelelő szállítói fiók számlára.
4. A szolgáltató aktiválja a gps nyomkövető mobilalkalmazást.
5. Az árucikk megérkezik berakodásra.
6. A szállító az alkalmazási kártya segítségével figyeli a járművek mozgását az árukkal.
7. Az áruk kirakodása után a szállító tudomásul veszi a szállítás állapotát.
8. A vevő rendszere sikeres kézbesítési visszaigazolást jelenít meg.